O NAMA

fran-silovicFran Šilović diplomirao je strojarstvo na Fakultetu strojarstva i brodogradnje Sveučilišta u Zagrebu, nakon čega je preko 20 godina radio u automobilskoj industriji. Eskpertizu je stjecao na poslovima u postprodaji, prodaji i odnosima s kupcima.

  • voditelj postprodaje
  • voditelj flotne prodaje
  • voditelj prodaje
  • voditelj projekata s ciljem poboljšavanja procesa poslovanja, uvođenja novih ili poboljšavanja postojećih usluga
  • voditelj projekta certfikacije po normi ISO14000 za ured uvoznika i cijelu ovlaštenu servisno-prodajnu mrežu u Hrvatskoj
  • nositelj Toyotinog programa istraživanja zadovoljstva stranaka
  • konzultant za unapređenje poslovnih procesa u postprodaji (obrada jamstvenih i ostalih popravaka, kolanje rezervnih dijelova, kolanje dokumentacije i drugo) za Inem electronic d.o.o.

Tijekom dvadesetogodišnjeg rada aktivno je sudjelovao u različitim profesionalnim usavršavanjima čime je stekao dodatne kvalifikacije:

  • diplomu poslovnog coacha/mentora s akademskom akreditacijom Akreditirani Praktičar od strane Europskog vijeća za coaching i mentoring (EMCC) po programu britanske organizacije The OCM
  • ovlašteni ocjenjivač (Certified Dealer Evaluator) za program TSM (Toyota Customer Service Management)
  • Interni auditor za ISO14001:2004
  • certifikat za voditelja izradbe i provedbe projekata financiranih iz EU fondova (Algebra)

Klijenti o nama

  • Staloženo i pronicljivo sagledavanje poslovne strategije i procesa iz svih rakursa. Velika pomoć u promišljanju poslovanja.

    Ivo Skelin, izvanOkvira – Arhitekt
  • Prijevodi svih vrsta tekstova su vrlo čisti i dosljedni. Spremni su uložiti dodatni napor kako bi konačni rezultat bio što bolji. Prijevode uvijek isporučuju u dogovorenim rokovima.

    Ivica Đurović, IVECO –  Market Manager Hrvatska i Slovenija
  • Coaching smo započeli u trenutku kada sam odlučivala o smjeru u kojem želim dalje voditi Mapu znanja. Ovaj proces mi je pomogao u odbacivanju ideja koje nisu zadovoljavale sve kriterije koje sam postavila, odnosno u razradi onih zamisli koje su zadovoljavale te kriterije i imale poslovnog smisla i koje su u međuvremenu počele davati rezultate.

    Katica Križić Čumandra, Mapa znanja –